Zondagmorgen gaan we weer in Country Style de Cadillac ophalen in Woerden en rijden we weer naar De Vaart in Linschoten waar dag 2 is aangebroken van Rebel & Boots Country Festival , we worden al weer opgewacht door personeel vrijwilligers van de Vaart en door de bezoekers en Artiesten die al buiten op het terras zitten en genieten van het mooie weer ,Kees parkeert zijn Cadillac en Frans ze Opel en Peter zijn mooie Trike.
We gaan weer naar binnen en ik reserveer in de danszaal al een stoel voor Kees en mij waar dan ook Peter en Annemiek en Miranda en Schoonmoeder komen daar aan zitten en de dames van de band, dan ga ik de biljard tafel klaar maken met de mooie Country Kaarten voor deze mooie country dag, en ook de Camera maak ik klaar want vandaag is de zaal uitverkocht en worden er 159 bezoekers verwacht dus dat wordt de gezelligheid weer vast leggen door de vele foto’s die ik maak .
Vandaag treden voor ons op Feonique en Country Duo Two Of A Kind en Countryband WIndfall en Dj Herman voor u verzoekjes en al snel staat de dansvloer voll en geniet iedereen op en naast de dansvloer ,de Artiesten zingen ondanks de extreme hitte in de zaal voortreffelijk maar wel met veel zweetdruppels, en iedereen zoekt af en toe buiten verkoeling van een zuchtje wind of met waaiers of een ijsje hahaha,en worden wat extra deuren open gezet, maar dat geeft niet echt verkoeling op de dansvloer.
We nemen veel drinken en af en toe wat eten en ook ijsjes en ook gaat er namens de sponsors Kaas en worst en komkommer en tomaten rond heerlijk want dansen maakt toch ook hongerig en vooral in deze warme zaal, me foto Camera heeft best wel wat last met het vocht in de warme zaal daardoor stelt de camera niet echt goed scher en dat merk ik thuis als ik de foto’s op de computer zie,dat zie ik niet op me camera in de zaal helaas,maar ook wilde me LCD scherm niet dicht en hielp Cor me met het nakijken en wat de oorzaak was,en die vonden we ,een heel klein schroefje is los gegaan en in de richel gevallen,helaas kon dat Schroefje er niet meer terug in ,dus het schroefje in een zakje en door gaan met het vast leggen van deze super mooie dag,ik ben ook super blij dat sommige kaarten nieuwe eigenaars vonden en de opbrengst naar onderhoud website gaat ,dus mijn dank is groot.
Samen met Githa en ik zelf doen een Foto Shoot bij De Trike De Opel en de Cadillac en dat zijn veel mooie foto’s met veel leuke lieve en dierbare country vrienden het is en was een top dag en weekend en voor je het weet is het afscheid alweer daar ,Treed Windfall de laatste 2 songs op met Duo Two Of A Kind en Feonique dat klonk heerlijk en genieten was het ook bij het podium, en daarna ging Githa de organisatie en vrijwilligers Ton en Helen en Marina en Joke en Zij zelf in het zonnetje gezet daverend applaus van iedereen want het was weer een top weekend ,we kijken alweer uit naar volgend jaar ,en ook kwam er een mevr van Stop hersen Tumoren het podium op om de cheques van een waarde van 7000 euro in ontvangst te nemen ,dat is ingezameld door sponsoren en alle bezoekers de artiesten en Dj’s die belangeloos optraden ,groot applause voor iedereen die hieraan hebben bij gedragen en laten we hopen dat het ingezamelde geld veel goed gaat doen bij Stop Hersen Tumoren organisatie..
We gaan op Kees Place aan met een volle gezellige Achterbank want Marcha en dochter Lelani en Jacomine en zoon Jeffrey gingen mee in de Cadillac en hun vaders Edwin en Matthew reden achter ons aan, Kees moest nog wel even tanken en stapte uit bij de pomp in Woerden en vroeg bij de vaders om een donatie voor de Benzine hahahahaha als grap natuurlijk,daarna via de smalle boeren land weggetjes op weg naar Kamerik en daar konden ze zien hoe Kees Leeft en waar hij vertoeft merendeel van het seizoen, en ook liet hij natuurlijk zijn huisje en tuin zien en de loods aan de overkant waar de Trikes en wat motoren en auto en andere spullen staan ,na de bezoekers uitgezwaait te hebben pakte ik alvast me brommobiel in want ook ik moest straks op huis aan en nam dus ook afscheid van Kees rond 22.00 en ging de rit van een uurtje nog aan naar Werkhoven,Thuis gekomen en uitladen ,douche en me bed in morgen ruim ik alles wel op …

Githa en alle Vrijwilligers Ton & Marina & Helen & Joke en sponsoren en De Vaart hartelijk dank voor deze Super mooie Country dag voor het Goede Doel Stop Hersen Tumoren ,we hebben ervan genoten met alle bezoekers zonder jullie was dit weekend niet mogelijk,dus Dank U Wel.
Belangeloos traden voor ons op Feonique en Country Duo Two Of A Kind en Countryband WIndfall en Dj Herman dank voor al jullie muziek en mooie songs ,zonder jullie ook geen feest en heerlijk dansen en ook dank aan de geluidsmannen top gedaan weer .
Gefeliciteerd aan iedereen die hebben mee geholpen die mooie 7000 euro’s binnen te halen voor de Stop Hersen Tumoren ,Fantastisch bedrag…

Als u in de foto map een reactie achter laat daar word ook ik heel blij van ,u klikt de map aan bekijkt de foto’s en u scrollt naar beneden en dan staat daar reactie of reageren ,daar kunt u u reactie kwijt .alvast hartelijk dank.

ALs u onder op een foto klikt ,komt die in een groot scherm ,daar naast staat links en rechts een < > ,als u daar op klikt ziet u de vorige of volgende foto in het groot .foto’s zijn ook gewoon op te slaan ,en als u een foto in het smoelenboek wilt ,dan geeft u de Pagina en foto of nummer door aan mij ,zo ook de map naam en dan probeer ik hem zo snel mogelijk te verwerken ,mailen kan ook naar goldengirllcountry@gmail.com..

Ik Zou het zeer op prijs stellen als u op het Rode hart onder aan de website klikt , en dan een kleine donatie achterlaat om de website te laten bestaan .
Ik wens u heel veel kijk plezier

Golden Girll
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.